نکته ها و ترفندها

چگونه یک جشن فارغ التحصیلی به یاد ماندنی برگزار کنیم؟

چگونه یک جشن فارغ التحصیلی به یاد ماندنی برگزار کنیم؟

مطمئنا می دانید فارغ التحصیلی برای هر جوانی یکی از بهترین لحظات عمر او محسوب می شود و هیچ تفاوتی ندارد که به دوره دبستان، دبیرستان و یا دانشگاه مربوط می شود. جشن فارغ التحصیلی یکی از به یاد ماندنی ترین دوران زندگی انسان تلقی می شود و همواره افراد سعی دارند تا آن را هر چه باشکوه تر و بهتر برگزار کنند. از همین رو باید تمام مراحل آن اعم از دعوت دوستان، سفارش کیک و دکوراسیون و جشن برنامه ریزی به خوبی انجام شود.

جشن فارغ التحصیلی

تخمین بودجه

در وهله اول شما در ابتدا برای جشن فارغ التحصیلی خود یک بودجه ای در نظر بگیرید و سپس به سراغ زرق و برق ها و سایر خریدهای مربوطه بروید. معمولا برگزاری جشن فارغ التحصیلی در منزل هزینه کمی را به دنبال دارد اما مهمترین قسمت این مراسم به تدارک غذا، کیک، خوراکی و گروه موسیقی برمیگردد که باید با توجه به تعداد میهمانان و همچنین بودجه تخمینی بهترین را در نظر بگیرید. همچنین نباید خرج های الکی برای خود بتراشید تا در انتها از هزینه بالا آمده سوپرایز شوید.

میز تنقلات

مطمئنا دیده اید که در بسیاری از مراسمات، دانش آموزان و همچنین دانش جویان در مراسمات خود همواره از کیک و شیرینی و آبنبات و تنقلات استقبال می کنند و بخشی از میهمانی را به آن اختصاص می دهند. دقت داشته باشید اگر میخواهید یک میهمانی منحصر به فرد و به یاد ماندنی داشته باشید یکی از بهترین راه هایی که پیش رو دارید تهیه بوفه تنقلات می باشد. استفاده از آبنبات های رنگی نیز میتواند این جشن را با شکوه تر کند.

Related Post

عکس یادگاری

مطمئنا عکس یادگاری یکی از مهمترین و به یادماندنی ترین قسمت جشن شما می باشد، شما میتوانید برای گرفتن این عکس از ایده هایی مانند بنرهای زیبا و هم رنگ با تم دکوراسیون جشن خود و یا قاب های بزرگی همچون اینستاگرام استفاده کنید. بکار بردن کلاه و لباس فارغ التحصیلی شاید یکی از تصاویر به یادماندنی برای شما باشد.

انتخاب غذا

برای انتخاب غذا نیز باید سلیقه میهمانان خود را در نظر بگیرید. همانطور که گفته شد اگر میز تنقلات در میان دوستانتان باب می باشد میتوانید به جای کیک و شیرینی های سنتی از فینگرفود ها و غذاهای سنتی استفاده کنید مطمئنا طرفداران بسیار زیادی خواهد داشت. امروزه همانطور که مشاهده میکنید فینگرفود ها تنوع بسیار بالایی دارند و شما برای راحتی کار میتوانید با سفارش دادن آنها بخشی از زحمات خود را کاهش دهید و سلیقه غذایی دوستانتان را نیز پوشش دهید و یک جشن منحصر به فرد را برگزار نمایید.

تشریفات مجالس

حال میرسیم به هیجان انگیزترین بخش کار برگزاری جشن فارغ التحصیلی. مطمئنا امروزه با واژه تشریفات مجالس آشنایی بسیار زیادی دارید میدانید که امروزه تنوع انجام این کارها بسیار زیاد است اما مسئله ای که وجود دارد این است که شما به کدام قسمت از این تشریفات نیاز دارید. باید بگوییم که تشریفات تمام بخش های مربوط به یک جشن را شامل می شود و میتواند خیال شما را از برگزاری راحت کند. دقت داشته باشید گروه تشریفات تمامی مواردی که شما به آن احتیاج دارید را تهیه میکند و حتی مسئولیت دیزاین و تهیه غذا را نیز بر عهده میگیرد وشما در روز تولد میتوانید به خودتان و میهمانانتان رسیدگی کنید و از جشن لذت ببرید.

Share

Recent Posts

ایده برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان!

برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان برگزاری جشن تولد با دیزاین خاص و جزییات ،از نظر…

5 سال ago

بهترین مکان برای برگزاری جشن تولد کجاست؟

انتخاب مکان و سالن مناسب برای جشن تولد یکی از موضوعاتی که همواره در بحث…

5 سال ago

لباس تولد جذاب تم یونیکرن

مدل های لباس جذاب تم یونیکرن گاهی اوقات در انتخاب لباس تولد سردرگم میشویم. در…

5 سال ago

10 نکته ای که باید در مورد اولین جشن تولد کودکتان بدانید!

برگزاری  جشن تولد یکسالگی کودک ممکن است بار ذهنی مالی و احساسی زیادی برای پدر…

5 سال ago

خدمات مجالس تولد شامل چه مواردی می‌شود؟

همه میدانیم که بعد از جشن عروسی یکی از مهم ترین جشن هایی که توسط…

6 سال ago

6 نکته برای داشتن یک فیلم جذاب از مراسم!

6 نکته برای داشتن یک فیلم جذاب از مراسم! چگونه یک فیلم دیدنی از مراسم…

6 سال ago