مراسم سالگرد ازدواج

مراسم سالگرد ازدواج

برگزاری سالگرد ازدواج نشانه عشق و رابطه صمیمانه میان زن و شوهر است. زمانی که زن و شوهر نسبت به برگزاری این مراسم اهتمام می ورزند، به این معناست که بنیان زندگی مشترک برای آنها اهمیت دارد و آنها برای تداعی خاطرات شیرین گذشته، تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

نحوه برگزاری سالگرد ازدواج همیشه برای خانم ها دغدغه آفرین است. البته نیاز نیست که مراسم سالگرد ازدواج با هزینه های زیاد برگزار شود. بلکه می توان با ایده های ساده هم یک جشن کوچک و خودمانی را برگزار کرد.اما اگر در فکر برگزاری مراسم بزرگتری هم هستید میتوانید با کمک ما با خیالی آسوده بهترین خدمات دهندگان جشن را انتخاب کنید.

 

ایده هایی برای مراسم سالگرد ازدواج

از جمله ایده هایی که می تواند زوج ها را برای برگزاری جشن سالگرد ازدواجشان یاری دهد، موارد زیر راهگشاست:

 1_ سرو یک غذای متفاوت

بدون اینکه نیاز باشد تا مراسم سالگرد ازدواج را در یک رستوران لوکس برگزار کنید، کافیست یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید و بهترین غذا را در خانه سرو کنید. خانم ها در این کار خبره هستند و می توانند غذای مورد علاقه همسر را تهیه کنند. برای پخت این غذا زمان کافی صرف کنید و چیدمان میز غذا را هم در نظر داشته باشید.

اگر تعداد میهمانان شما بیشتر است و قصد دارید خودتان غدا بپزید حتما بیشتر کارها را روز قبل انجام دهید که روز مراسم خسته نباشید.

اگر میهمانی بزرگی دارید میتوانید از بین کترینگ های معرفی شده در سایت سورشاپ بهترین و با صرفه ترین را انتخاب کنید و با خیال راحت از مراسم خود لذت ببرید.

 2 _ گرفتن کادو

دادن کادو و هدیه در مراسم سالگرد ازدواج ضروری است. چرا که یاد و خاطره این مراسم با هدیه تداعی می شود. اما ضرورتی ندارد تا برای خرید و تهیه کادو خود را به زحمت اندازید. بلکه با کادوهای ساده هم می توانید مراسم به یادماندنی را برگزار کنید.

بهتر است ابتدا لیستی از لوازم مورد نیاز همسر خود را تهیه کنید و سپس با توجه به اولویت ها یکی از آنها انتخاب کنید. سلیقه همسر خود را در زمان خرید فراموش نکنید. حتی خلاقیت هم به خرج دهید. بهتر است کادوی شما متفاوت باشد و از خرید هدایای کلیشه ای بپرهیزید. با این کار می توانید همسر خود را هیجان زده کنید.

 3 _  تهیه شیرینی، کیک و دسر

بعد از شام نوبت به پذیرایی مختصری می رسد که مراسم را باشکوه تر می کند. به یاد داشته باشید که با تهیه ساده ترین شیرینی ها هم می توانید بهترین خاطره ها را بسازید. خانم ها می توانند در خانه کیک را تهیه کنند. اما تزئینات کیک و شیرینی نباید فراموش شود. استفاده از میوه های گرم و رنگی همچون توت فرنگی و یا قندهای رنگی می تواند کیک مراسم سالگرد ازدواج را زیباتر کند.

اگر در این زمینه تجربه ای ندارید سری به قسمت کیک و شیرینی سورشاپ بزنید و کیک خود را با خیال راحت سفارش دهید

 

 4 _ تهیه کارت پستال

در کنار هدیه ای که به همسرتان می دهید، کارت پستال هم می تواند احساس شما را بهتر بیان کند. می توانید کارت پستال را خودتان تهیه کنید. بر روی کارتهای کوچک رنگی با خط زیبا احساس تان را بوسیله جملات زیبا بیان کنید.

همچنین یک شعر را متناسب با روحیات همسرتان انتخاب کنید و بر روی کارت بنویسید. برای تزئین کارت پستال می توانید از ربان های پارچه ای رنگی، مروارید و گل های کریستالی کوچک استفاده کنید. همچنین می توانید عکس زیبایی در کنار همسرتان را در کارت پستال قرار دهید. اگر یه شاخه گل هم در کنار آن قرار دهید، همه چیز کامل می شود.

 5 _  تداعی خاطرات

برای اینکه مراسم سالگرد ازدواج ماندنی تر شود، می توانید برخی از وسایلی را که برای همسرتان خاطره انگیز است را تهیه کنید و در روی میز قرار دهید. برای مثال عروسک ها و اسباب بازی های دوره کودکی برای بسیاری از آدمها یادآور روزهای خوش کودکی است. با این کار ساده مطمئنا مراسم سالگرد ازدواج به یاد ماندنی می شود.

 6 _  پوشیدن بهترین لباس

در مراسم سالگرد ازدواج بهترین لباس را بپوشید. شیک پوشی یکی از رمزهای جذابیت است. خانم ها باید مطابق با سلیقه همسرشان آرایش داشته باشند. مردها هم باید آراسته و تمیز باشند و بهترین لباس خود را بپوشند.

 7 _  تماشای فیلم و عکس های گذشته

در شب سالگرد ازدواج باید فیلم ها و عکس های گذشته را تماشا کنید. عکس هایی که از دوره نامزدی و روزهای خوش باهم بودن دارید، همه را در مقابل خود بچینید و آنها را با هم مرور کنید. یک فیلم عاشقانه هم می تواند مراسم سالگرد ازدواج را ماندنی تر کند.

 8 _ دکوراسیون منزل

طراحی و تزئین فضای منزل هم تاثیر زیادی در بهتر برگزار شدن مراسم سالگرد ازدواج دارد. زمانی که فضای خانه دلنشین باشد، تاثیر زیادی در روحیه زن و شوهر دارد. برای تزئین منزل نیاز نیست تا هزینه های زیادی صرف کنید. بلکه می توانید با کاغذهای رنگی، بادکنک، لامپ های رنگی، و ربانهای رنگی هم فضا را زیبا کنید.

میتوانید لوازم مورد نیاز خودتون رو از فروشگاه های لوازم جشن معرفی شده در سایت سورشاپ تهیه کنید.

      

Share

Recent Posts

ایده برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان!

برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان برگزاری جشن تولد با دیزاین خاص و جزییات ،از نظر…

5 سال ago

بهترین مکان برای برگزاری جشن تولد کجاست؟

انتخاب مکان و سالن مناسب برای جشن تولد یکی از موضوعاتی که همواره در بحث…

5 سال ago

لباس تولد جذاب تم یونیکرن

مدل های لباس جذاب تم یونیکرن گاهی اوقات در انتخاب لباس تولد سردرگم میشویم. در…

5 سال ago

10 نکته ای که باید در مورد اولین جشن تولد کودکتان بدانید!

برگزاری  جشن تولد یکسالگی کودک ممکن است بار ذهنی مالی و احساسی زیادی برای پدر…

5 سال ago

چگونه یک جشن فارغ التحصیلی به یاد ماندنی برگزار کنیم؟

چگونه یک جشن فارغ التحصیلی به یاد ماندنی برگزار کنیم؟ مطمئنا می دانید فارغ التحصیلی…

6 سال ago

خدمات مجالس تولد شامل چه مواردی می‌شود؟

همه میدانیم که بعد از جشن عروسی یکی از مهم ترین جشن هایی که توسط…

6 سال ago