ایده ها

ایده برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان!

برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان

برگزاری جشن تولد با دیزاین خاص و جزییات ،از نظر اکثر افراد یک کار صرفا کودکانه است. اما گاهی برای جشن تولد بزرگسالان هم میتوان با هزینه کم و کمی خلاقیت یک چیدمان زیبا و جذاب انجام داد و شبی خاطره انگیز برای خود و خانواده رقم زد.

معمولا خانم ها در این زمینه علاقه و سلیقه بیشتری دارند و برای فرزندان بزرگسال خود، همسر، پدر، برادر و یا حتی خودشان اقدام به برگزاری جشن تولد با دیزاین خاص میکنند.

آقایان هم گاهی اوقات برای سورپرایز کردن همسرشان تصمیم میگیرند که یک  جشن تولد متفاوت برای او برگزار کنند و اغلب در این زمینه از گروه های برگزار کننده مراسم کمک میگیرند.

تم تولد بزرگسال برای خانم ها 

در برگزاری جشن تولد برای خانمها و دکوراسیون معمولا  از رنگ هایی مانند قرمز ،بنفش و صورتی ، طلایی به صورت ترکیبی با سفید استفاده میشود. همچین المان هایی مثل قلب،گل،ماسک صورت ، لوازم آرایش و پروانه در تم تولد برای خانم ها استفاده مورد توجه است.

این مدل بادکنک آراییها با بک گراند گرد در عین سادگی بسیار زیباست و دکور مناسبی برای تولد محسوب میشود که میتواند با تنوع رنگی بالا اجرا شود.

گاهی اوقات هم میتوان تم تولد بزرگسالان را با توجه به شغل یا علایق آنها انتخاب کرد.

تم تولد بزرگسال آقایان

دکور  جشن تولد برای بزرگسالان آقا  میتواند شامل رنگهای گرم مانند قرمز،مشکی،قهوه ای،بنفش،طلایی و آبی با المانهایی مانند قلب، سیبیل و… باشد. طرح های راه راه سیاه و سفید،خال دار،شطرنجی هم مناسب تولد بزرگسالان آقا میباشد.

یکی از تم های تولد پرطرفدار برای آقایان تم مشکی طلایی میباشد.

جالب است که جدیدا برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان با تم  اسکلت نیز مد شده است!!!

تمهای فوتبالی، تم شطرنج، تیم هایم مورد علاقه ورزشی و  شغل و… همگی  میتوانند  به عنوان تم تولد بزرگسالان انتخاب شوند.

میتوانید روی میز چند مدل شیرینی،دسر،ژله با رنگ همخوان تم تولد بگذارید. چیدن کوکی و کاپ کیک مطابق رنگ تم تولد نیز میز را جذاب میکند.فینگر فود های مختلف نیز به میز شما جلوه ای خوشمزه میبخشد.

میز خود را با شمع و گل با رنگ های نزدیک به تم و دکور تولد تزئین کنید،مثلا اگر رنگ تم تولد بزرگسال شما سفید  و مشکی است از گل های رنگ سفید و برای جذاب تر شدن از گل قرمز استفاده کنید. یا اگر رنگ تم تولد بزرگسال شما قهوه ای است می توانید از گل های بنفش استفاده کنید.

برای تزئین بک گراند میز تولد یا جایگاه تولد میتوانید از کاغذ های رنگی همخوان تم تولد استفاده کنید،آنها را به صورت گل یا توپ در بیارید و از سقف آویزان کنید. همچنین میتوانید بادکنک های جدید کروم یا هلیومی نیز به کار ببرید و اگر به بادکنک آرایی بیشتری نیاز دارید از یک بادکنک آرا کمک بگیرید.

Related Post

برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان در سن های خاص!

بعضی از افراد  سن های خاصی را مفصل تر جشن میگیرند. مثلا 20 سالگی، 30 سالگی، 40سالگی تمام شدن یک ده زندگی و ورود به دهه بعدی زندگی هر فردیست که گاهی اوقات این سالهای تولد  مراسم مفصل تری برگزار میشود. همچنین 18 سالگی که در خیلی از کشورها رسیدن به سن قانونی میباشد یکی  از سالهای تولد مهم است.

 

مراسم تولد بزرگسال

 

پدر بزرگها و مادر بزرگها!

پدر بزرگها و مادر بزرگهایتان را سورپرایز کنید. با برگزاری جشن تولد با تم های نوستالژیک میتوانید خاطرات آنها را زنده کنید و یک خاطره خوب هم رقم بزنید.

 

تم تولد بزرگسال

 

تم تولد بزرگسال

 

تم تولد بزرگسالان

 

تم تولد بزرگسالان شطرنجی

 

تم تولد بزرگسال آقا

 

 

 

Share

Recent Posts

بهترین مکان برای برگزاری جشن تولد کجاست؟

انتخاب مکان و سالن مناسب برای جشن تولد یکی از موضوعاتی که همواره در بحث…

5 سال ago

لباس تولد جذاب تم یونیکرن

مدل های لباس جذاب تم یونیکرن گاهی اوقات در انتخاب لباس تولد سردرگم میشویم. در…

5 سال ago

10 نکته ای که باید در مورد اولین جشن تولد کودکتان بدانید!

برگزاری  جشن تولد یکسالگی کودک ممکن است بار ذهنی مالی و احساسی زیادی برای پدر…

5 سال ago

چگونه یک جشن فارغ التحصیلی به یاد ماندنی برگزار کنیم؟

چگونه یک جشن فارغ التحصیلی به یاد ماندنی برگزار کنیم؟ مطمئنا می دانید فارغ التحصیلی…

6 سال ago

خدمات مجالس تولد شامل چه مواردی می‌شود؟

همه میدانیم که بعد از جشن عروسی یکی از مهم ترین جشن هایی که توسط…

6 سال ago

6 نکته برای داشتن یک فیلم جذاب از مراسم!

6 نکته برای داشتن یک فیلم جذاب از مراسم! چگونه یک فیلم دیدنی از مراسم…

6 سال ago